donderdag 3 juli 2014

Dag 3: Een warme dag in de Ardennen

Huy - Bastogne
Afstand: 114 km
Gemiddelde snelheid: 14.0 km/h
Maximale snelheid: 52.1 km/h
Tijd: 8:09h

Wauw! Wat is het hier prachtig in de Ardennen. Ik heb gister veel geklommen en een lange dag gemaakt; ik kwam pas rond 20.30 aan op mijn camping in Bastogne. Maar ben wel meteen het heftigste deel van de Ardennen door. Het was best fijn om s'avonds nog een stukje door te fietsen want het was s'middags erg warm, als ik mijn fietscomputertje mag geloven zelfs 39 graden! 

Deze camping is de eerste met Wi-fi! Dus heb deze ochtend gebruikt om mijn blog te updaten en wat mailtjes te sturen en mn apparaten op te laden. Vertrek zometeen richting Luxemburg, daar wordt het (gelukkig?) iets minder heuvelachtig.





 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten