woensdag 19 augustus 2015

Dag 4: Niet alle wegen leiden naar Venetië

Mergozzo – Ghirla
Afstand: 40 km

Met het pondje staken we het Lago Maggiore over. Daarna zijn we vooral bezig geweest met de weg zoeken; twee keer gingen we flink de verkeerde kant uit. We stopten bij een camping waar ze een frikandellen- en krokettenmenu hadden en waar we in plaats van het gebruikelijke bakje chips, frietjes bij onze Spritz kregen.

Mijn kilometertellertje heeft de Alpenklim eergister trouwens niet overleefd. Ik liet hem op het asfalt vallen waarna om de paar kilometer mijn trip data gereset werd en ik op het schermpje niet meer mijn snelheid zag maar afwisselend clock, fuel, total distance en total time. Voor mij een kleine ramp aangezien ik op mijn fietstochtjes het liefst precies wil weten hoe snel ik fiets, hoeveel kilometer ik heb afgelegd, wat mijn gemiddelde snelheid is etc. Om de een of andere reden vind ik dat geruststellend. Gelukkig is het fietsen zonder kilometerteller minder awkward dan ik dacht.














Geen opmerkingen:

Een reactie posten